Hösch stěrač s odpruženými čepelemi typu C
Menší rozměry a lehké škrabky - inteligentní technologie.
Patentovaná řada C, která byla uvedena na trh v roce 1991, nabízí nejlepší možnou účinnou čistící schopnost, jenž byla prokázána ve stovkách analyzovaných měření po celém světě.
Odpružené čepele Hösch na stěrači typu C se vyznačují následujícími vlastnostmi:
- vzhledem k patentovanému automatickému nastavení jsou čistící moduly nezávaislé přizpůsobit se jakémukoli pásu nebo povrhu bubnu, což má za následek mimořádně účinné čištění.
- Jednotlivé moduly s upevňovacími prvku snižují servis na minimum.
- Standartní konstrukční díly lze kombinovat jakýmkoliv způsobem dle požadavků zákazníka
- Na místě umístění stěrače lze přízpůsobit upevnění jakémukoliv typu lešení.
|
|
Typ stěrače
|
C1/C1V |
C2 |
C3L/C3H |
CT2/CT3 |
C4L/C4H |
Šířka pásu (mm)
|
300-1000 |
600-2400 |
1400-2400 *C3L
2600-3200 *C3H |
600-1200 *CT2
1300-2000 *CT3 |
1400-2000 *C4L
2200-3200 *C4H |
Rychost pásu (m/sec)
|
max. 2,5 |
max. 4,5 |
max. 7,5 |
max. 3,5 |
max. 7,5 |
- Menší a lehčí
- Vysoká efektivita čištění
- Nízké provozní náklady
- Pro pásy šíře 300-1000mm
- Pro pásy s rychlostí do 2,5 m/s
- Pro pásy pryžové nebo PVC s hladkou krycí vrstvou a tvrdostí 60-65° Shore A
- Typ C1 je navržen pro použití na hladkých pásech a seřízených a přesně běžících bubnech.
- Modulární systém lze přizpůsobit každé konstrukci dopravníku.
- Stěrač musí být upevněn na dostatečné tuhé, nevibrující konstrukci
- Pouze v neexplozivním prostředí dle 94/9/EC
|
|
|
Šířka
Pásu
A [mm]
|
Stírací
Šířka
B [mm]
|
Moduly
|
Délka
nosníku
C [mm]
|
D [mm]
|
300
|
230
|
2
|
1200
|
300
|
400 / 450
|
340
|
3
|
1310
|
410
|
500
|
450
|
4
|
1420
|
520
|
600 / 700
|
560
|
5
|
1530
|
630
|
750 / 800
|
670
|
6
|
1640
|
740
|
900
|
780
|
7
|
1750
|
850
|
1000
|
890
|
8
|
1860
|
960
|
|
- Vysoká efektivita čištění
- Nízké provozní náklady
- Optimální ochrana pásu
- Plynulé nastavení, samonastavitelný
- Minimální náročnost na montáž a údržbu
- Extrémní životnost, vysoce odolné stírací lamely pro všechny druhy materiálu a rychlosti pásu
- Délky nosníků pro všechny šířky dopravníků
- Dlouhá životnost díky kvalitní povrchové úpravě
- Malé prostorové nároky díky kompaktní konstrukci
|
|
|
Šířka
Pásu
A [mm]
|
Stírací
Šířka
B [mm]
|
Moduly
|
Délka
nosníku
C [mm]
|
D [mm]
|
300
|
230
|
2
|
1200
|
300
|
400 / 450
|
340
|
3
|
1310
|
410
|
500
|
450
|
4
|
1420
|
520
|
600 / 700
|
560
|
5
|
1530
|
630
|
750 / 800
|
670
|
6
|
1640
|
740
|
900
|
780
|
7
|
1750
|
850
|
1000
|
890
|
8
|
1860
|
960
|
|
- Vysoká efektivita čištění a nízké provozní náklady.
- Optimální ochrana pásu a plynulé nastavení, samonastavitelný.
- Minimální náročnost na montáž a údržbu.
- Extrémní životnost, proti opotřebení vysoce odolné stírací lamely pro všechny druhy materiálu a rychlosti pásu.
- Délky nosníků pro všechny šířky dopravníků a malé prostorové nároky díky kompaktní konstrukci.
|
|
|
Šířka
Pásu
A [mm]
|
Stírací
Šířka
B [mm]
|
Moduly
|
Délka
nosníku
C [mm]
|
Délka
nosiče
D [mm]
|
600 / 650
|
540
|
5
|
1648
|
624
|
700 / 750
|
645
|
6
|
1858
|
834
|
800 / 900
|
750
|
7
|
1858
|
834
|
1000
|
5855
|
8
|
1963
|
939
|
1050
|
960
|
9
|
2173
|
1149
|
1200
|
1065
|
10
|
2173
|
1149
|
1300
|
1170
|
11
|
2383
|
1359
|
1350 / 1400
|
1275
|
12
|
2383
|
1359
|
1500
|
1380
|
13
|
2593
|
1569
|
1600
|
1485
|
14
|
2993
|
1569
|
1800
|
1695
|
16
|
3203
|
1779
|
2000
|
1905
|
18
|
3413
|
1989
|
|
- pro pásy s rychlostí do 7,5 m/s ve standardním provedení a provozní teploty max. –20-+80°C
- pro dopravní pásy pryžové nebo PVC s hladkou krycí vrstvou a tvrdostí 60-65° Shore A
- pro pásy s vulkanizovanými spoji běžného provedení. Krycí vrstva spoje by se měla tvrdostí lišit od neporušené krycí vrstvy max. +/- 5° Shore A. Plocha spoje a záplat musí být zarovnaná a nepoškozená, pokud se má dosáhnout správné funkce stěrače.
- HOSCH C3 nesmí být při nasazení na bubnu použit v kombinaci s mechanickými spoji pásu, nepřesně rotujícími bubny nebo velmi poškozenými pásy.
- pouze v neexplozivním prostředí dle 94/9/EC
|
|
|
Typ
stěrače
|
Šířka
Pásu
A [mm]
|
Stírací
Šířka
B [mm]
|
Moduly
|
Délka
nosníku
C [mm]
|
Délka
nosiče
D [mm]
|
C3L
|
1400
|
1275
|
12
|
2795
|
1365
|
1600
|
1485
|
14
|
3005
|
1575
|
1800
|
1685
|
16
|
3215
|
1785
|
2000
|
1905
|
18
|
3425
|
1995
|
2200
|
2010
|
19
|
3530
|
2100
|
2400
|
2220
|
21
|
3740
|
2310
|
C3H
|
2600
|
2430
|
23
|
3950
|
2520
|
2800
|
2640
|
25
|
4160
|
2730
|
3000
|
2850
|
27
|
4370
|
2940
|
3200
|
3060
|
29
|
4580
|
3150
|
|
Šíře pásu: C4L od 1 400 mm do 2 000 mm
C4H od 2 200 mm do 3 200 mm
Rychlost pásu: až 7,5 m/s
Typ pásu: nylonové a ocelokordové pásy s vulkanizovanými spoji
Oboustranný chod: ano
Pozice uchycení: na zpětném směru pásového dopravníku (pod bubnem)
Čistící moduly: odpružené moduly jsou samostačitelné a automaticky se přizpůsobují povrchu pásu
Konstrukce: modulární navržení stěrače, individuální nastavení
|
|
|
Typ
stěrače
|
Šířka
Pásu
A [mm]
|
Stírací
Šířka
B [mm]
|
Moduly
|
Délka
nosníku
C [mm]
|
Délka
nosiče
D [mm]
|
C4-L
|
1400
|
1160
|
5
|
1360
|
2800
|
1600
|
1390
|
6
|
1590
|
3030
|
1800
|
1620
|
7
|
1820
|
3260
|
200
|
1850
|
8
|
2050
|
3490
|
C4-H
|
2200
|
1850
|
8
|
2050
|
4090
|
2400
|
2080
|
9
|
2280
|
4320
|
2600
|
2310
|
10
|
2510
|
4550
|
2800
|
2540
|
11
|
2740
|
4780
|
3000
|
2770
|
12
|
2970
|
5010
|
3200
|
2770
|
12
|
2970
|
5010
|
|
- pro pásy s rychlostí do 2,5 m/s ve standardním provedení / 2,5-3,5 m/s v provedení s podepřenými vřeteny.
- pro dopravní pásy pryžové nebo PVC s hladkou krycí vrstvou a tvrdostí 60-65° Shore A.
- pro pásy s vulkanizovanými spoji běžného provedení. Krycí vrstva spoje by se měla tvrdostí lišit od neporušené krycí vrstvy max. +/- 5° Shore A. Plocha spoje a záplat musí být zarovnaná a nepoškozená, pokud se má dosáhnout správné funkce stěrače.
- HOSCH CT nesmí být při nasazení na bubnu použit v kombinaci s mechanickými spoji pásu, nepřesně rotujícími bubny nebo velmi poškozenými pásy.
- pro provozní teploty max. –20-+80°C a pouze v neexplozivním prostředí dle 94/9/EC.
|
|
|
Typ
stěrače
|
Šířka
Pásu
A [mm]
|
Stírací
Šířka
B [mm]
|
Moduly
|
Délka
nosníku
C [mm]
|
Délka
nosiče
D [mm]
|
CT2
|
600 / 650
|
540
|
5
|
1648
|
624
|
700 / 750
|
645
|
6
|
1858
|
834
|
800 / 900
|
750
|
7
|
1858
|
834
|
1000
|
855
|
8
|
1963
|
939
|
1050
|
960
|
9
|
2173
|
1149
|
1200
|
1065
|
10
|
2173
|
1149
|
CT3
|
1300
|
1170
|
11
|
2795
|
1365
|
1350 / 1400
|
1275
|
12
|
1795
|
1365
|
1500
|
1380
|
13
|
3005
|
1575
|
1600
|
1485
|
14
|
3005
|
1575
|
1800
|
1695
|
16
|
3215
|
1785
|
2000
|
1905
|
18
|
3425
|
1995
|
|
|
Profil společnosti
HOSCH Fördertechnik Recklighasuen GmbH
|
|
V roce 1975, Hans-Otto Schwarze založil spočnost Hösch. Iniciály slouží jednoduše, ale jakonezaměnitelné obchodní jméno. S vývojem první odpružené čepele škrabáku, firma s vysoce kvalifikovanými inženýry, v té době položila ústřední základní kámen pro svůj pozdější úspěch. S typem škrabka A, který byl představen veřejnosti v průběhu výstavy "Bergbau (Mining) 1976", Hösch rychle získal dobrou pověst v Porúří.
Již v roce 1986, ještě mladá společnost provedla celosvětový průlom v technologii sěračů s prezentací typu škrabkou B6. Se zavedením řady C v roce 1992, Hösch nastavil vysokou technologickou úroveň technických norem v čištění dopravníkového pásu.
více o společnosti >>>
|
|
|
|
Vlastimil Salač
|
|
Expert portálu i-TES
(Czech Republic)
"Prodej, servis, školení v oblasti stírací techniky pro pásové dopravníky"
|
+420 773 565 455
info@i-tes.com
|
QR kód - kontakt
Mnoholeté zkušenosti s prodejem a servisem stěračů, stírací techniky a náhradních stíracích dílů pro pásové dopravníky značky HOSCH a VVV MOST.
|
|
|